Friday, 30 March 2012



assalamuaalikum peeps . kepada syaqhirah saya minta maaf jika tersilap bahasa sama kamu jangan marah aq nie memeng selalu tersilap bahasa maklumlha org yg bengong tak macm diorang si husna cantik pandai aq tak aq kan 3g bukan macam diorang  2k kan . walaupun begitu,aq maw ucapakan terima kasih berbanyak-banyak kerana my fwen q rah is my bestfreind in laptop
 

Thursday, 15 March 2012

wat ever


hai korang harap sihat jak ya 

hari ni saya tak aktif coz saya bosan 
tapi yg bestnya saya tengok dunia kecil 2 best cerita ni kalau maw 
tengok bukak ajelah tv3 ok bye peeps 




peace of you 

Thursday, 1 March 2012

assalamualaikum semua

apa khabar saya ok jak . saya maw cerita nie auntie saya yg ceritakan dulu kepada saya so saya ceritakan lha kepada korang


ceritanya  begini
ada seorang budak lelaki ni kan
dia takut & geli ngan bulu asal dia 
jumpa bulu mesti  dia lari 
pada satu malam ahad,dia berada di dlm biliknya
jadi dia pun buatlah kerja rumahnya
jadi lepastu dia ternampak bulu terus dia lari kemasjid
dia kemasjid kan korang dia nampak lagi pakistan janggutnya tebal \
larilha lagi dia 
pergilha dia ke rumahnya
bapanya tanya "nak.kenapa kaw tercungap-cungap ni hah"?
dia pun menjawab "aq ternampak bulu pak".
bapak nya pun kata macam nie
"sini-sini masuk dalam sarung bapak".
dia pun masuk lah
sekali dia tengok atas ada bulu lagi bulu ermm ermm(faham-fahamlah)kan
bapanya kata kan korang 
"cabutlha bulu tu ya",

muka bapa nya jadi merah lucu korang


sampai sini jak izzah dapat cerita dgn korang jadi 
berseronok lha ya 


bye  
sila komen ya jangan tak komen pelempang kene nanti t
taw    


:) 

seeee youuuu